неділя, 29 березня 2020 р.

Завдання Основний музичний інструмент ММ-18-1/9

Абдулахатова Карина, група ММ-18-1/9
1) Підготувати твори дошкільного репертуару: Марш виконувати в помірному темпі, з педалізацією на першій долі, додати до фортепіанного виконання елементи зорового контакту з уявною дитячою аудиторією та вигукування команд дітям перед початком Маршу; Танець - вивчити впевнено текст напам'ять, звернути увагу на виразність динаміки, єдність темпу, на художню сторону виконання (передавати характер танцю).
2) Варіації: вести роботу над розучуванням тексту твору, відпрацьовувати варіацію, в якій  слід провести тему в лівій руці, орієнтуючись на пісенну основу теми і застосовуючи відповідне наспівне інтонування у прийомі legato. 

Бурлак Ангеліна, група ММ-18-1/9
1) Довести до завершального етапу вивчення творів дошкільного репертуару: виконання Маршу в рухливому темпі, без зупинок, з чітким ритмом. Впевнено знати текст напам'ять.
Танець на українську народну мелодію "Ой, лопнув обруч" виконувати з правильними штрихами: в лівій руці staccato, в правій руці - non legato з виразною артикуляцією мелодії.
2) В Етюді слід працювати над текстом і чітким виконанням технічних фігурацій (пасажів) кожною рукою окремо (правою і лівою рукою почергово), відпрацювати виконання подвійних нот в правій руці staccato.

Рудова Ольга, група ММ-18-1/9
1) В творах дошкільного репертуару зберігати помірний темп (не швидкий), в Марші - додати застосування вимовляння команд для виконання рухів дітьми з початком музики; також  контролювати точність педалі, її ритмічність. Вальс -  доопрацьовувати виразність виконання мелодії, плавність тридольного ритму, динамічну наповненість твору.
2) Етюд - завдання оволодіння технікою виконання арпеджіо, з використанням сінхронності двох рук у висхідному і низхідному русі. Приділяти увагу гнучкості кисті та передпліччя, використовуючи прийом legato, занурення в клавіатуру водночас з побудовою динамічної лінії.

Трегуб Олена, група ММ-18-1/9
1) Твори дошкільного репертуару: доопрацьовувати текст напам'ять, контролюючи точність педалізації в Марші та єдність темпоритму; в Танці - виразно інтонувати мелодію в правій руці, точно застосовувати педалізацію з метою підсилення - відповідно динамічних позначень.
2) П'єса - слід вчити напам'ять текст у другій половині твору; окремо відпрацьовувати технічні пасажі в правій руці, техніку glissando, акордову техніку в кульмінаційному епізоді твору.               

Немає коментарів:

Дописати коментар